Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Realizacje

Reklama AdWords (SEM) – szkolenie Wrocław / Warszawa

2016-07-03

Szkolenie SEM - Kampanie reklamowe w Internecie (Google AdWords)Podczas szkolenia otrzymasz wszystkie niezbędne informacje pozwalające na samodzielne rozpoczęcie kampanii reklamowej w Internecie za pomocą systemu reklamowego Google AdWords.
 
17.05.2016 – Warszawa
14.06.2016 – Wrocław
 
Każdy przedsiębiorca i osoba zajmująca się marketingiem powinna znać system reklamowy Google AdWords. W Polsce ponad 90% rynku wyszukiwarek stanowi Google i jeśli ktoś czegoś szuka, robi to właśnie za pomocą Google. Nie pozwól, aby znaleziono konkurencję, zamiast Ciebie – zacznij korzystać z Google AdWords.

  • Chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie w Internecie?
  • Chcesz poznać techniki budowania skutecznych kampanii reklamowych w Google AdWords?
  • Chcesz poznać inne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć ilość klientów odwiedzających Twój sklep internetowy, stronę lub bloga?
  • Chcesz zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę internetową?
  • Dopiero chcesz rozpocząć pracę z Gogole AdWords?
  • Otrzymałeś kupon o wartości 250 zł na reklamę w Google i nie wiesz co z nim zrobić?

 
Jeśli chociaż na jedno w powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

 
OPIS:
Podczas szkolenia poznasz możliwości systemu Google AdWords, nauczysz się go obsługiwać (m.in. prawidłowo konfigurować kampanie reklamowe) oraz tworzyć podstawowe rodzaje reklamy (dobierać słowa kluczowe oraz treści reklam). Otrzymasz wszystkie niezbędne informacje pozwalające na samodzielne rozpoczęcie kampanii reklamowej, publikowanie reklam oraz optymalizację już istniejących.

Możliwości systemu są ogromne, to nie tylko reklama w wyszukiwarce, ale również reklama w sieci reklamowej (m.in. reklama kontekstowa, banery graficzne, reklama wideo – możliwa do emisji od zaraz na tysiącach stron internetowych począwszy od blogów, po duże serwisy t.j. Onet, WP, czy YouTube), reklama na telefonach komórkowych, smartfonach, tabletach oraz w poczcie elektronicznej Gmail.

Na zajęciach przeanalizujemy ponadto rezultaty kampani reklamowych, statystyki oraz raporty dostępne zarówno w systemie AdWords jak i za pomocą narzędzia do analizy statystyk serwisów www – Google Analytics.

 
TEMATYKA ZAJĘĆ:

  • Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach
  • Reklama Google AdWords
  • Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
  • Śledzenie rezultatów kampanii reklamowych
  • Optymalizacja kampanii reklamowych
  • Przegląd konkurencyjnych systemów reklamowych
Szczegółowy program szkolenia: SEM – Kampanie reklamowe AdWords

 
TERMIN:

  • 17 maja 2016 r. – Warszawa
  • 14 czerwca 2016 r. – Wrocław

 
CZAS TRWANIA:

  • godz.: 9:00 – 17:00
  • czas zajęć: 8 godzin zegarowych

 
LOKALIZACJA:

  • Wrocław
  • sala szkoleniowa: Wyższa Szkoła Zarządzania, ul. Krakowska 56-62, 50-425 Wrocław
    Szkolenie WordPress Wrocław - sala szkoleniowa duża
  • Warszawa
  • sala szkoleniowa: Uniwersytet SWPS, ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
    Szkolenie WordPress Warszawa - sala szkoleniowa

 
OPŁATY:

  • 480 zł (brutto) * – 1 osoba
  • 440 zł (brutto) * – płacisz mniej o 40 zł rejestrując się na szkolenie: Pozycjonowanie stron (SEO)
  • 400 zł (brutto) * – płacisz mniej o 80 zł / 1 osobę rejestrując min. 2 osoby z firmy
  • (*) Płatność na podstawie rachunku lub faktury VAT (przed rozpoczęciem szkolenia), zgodnie z regulaminem szkolenia

 
FORMUŁA KURSU:

  • Mikro wykłady, ćwiczenia praktyczne
  • Możliwość uczestniczenia w zajęciach z własnym laptopem lub tabletem

 
ZAPEWNIAMY:

  • Miłą atmosferę
  • Zajęcia na najwyższym poziomie merytorycznym
  • Salę szkoleniową wyposażoną w komputery z dostępem do internetu
  • Materiały warsztatowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Możliwość skorzystania z bezpłatnej pomocy po zakończeniu zajęć

 
ZAPISY:

Zapisz się na szkolenie we Wrocławiu!
 
Zapisz się na szkolenie w Warszawie!

Zgłoszenia indywidualne muszą zawierać następujące dane uczestnika: imię i nazwisko, e-mail, telefon kontaktowy.

Zgłoszenia firmowe muszą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko uczestnika, nazwa firmy, adres, NIP, e-mail, telefon kontaktowy.