Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Szkolenia - oferta szkoleń indywidualnych, grupowych oraz zamkniętych

Pozycjonowanie stron www

szkolenia informatyczne - szkoleniami.pl
Czas trwania:2 - 5 dni
Wersje:
Kod szkolenia:PPS
Zarezerwuj
Przeznaczenie:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących wykorzystać potencjał Internetu jako efektywnego kanału pozyskania klienta, sprzedaży oraz dystrybucji produktów i usług. Uczestnik szkolenia pozna metody pozycjonowania oraz sposoby poszukiwania informacji. Podczas zajęć zaprezentowane zostaną także zasady implementacji marketingu tradycyjnego na potrzeby e‐marketingu.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających wypozycjonowanie wybranej strony www dla dowolnych słów kluczowych w wyszukiwarce Google w Polsce i za granicą. Program zajęć obejmuje aktualne zagadnienia związane z użytecznością, pozycjonowaniem (SEO) oraz promowaniem (SEM) stron internetowych, przykłady użycia ogólnie dostępnych narzędzi oraz metody rozwiązywania problemów. Przybliżone zostaną również metody pozycjonowania stron www w systemach CMS oraz zasady działania i możliwości narzędzi Google: AdWord, Analytics, Narzędzia dla Webmasterów.

Tematyka zajęć:
  1. Wprowadzenie do pozycjonowania
  2. Zasada działania oraz rodzaje wyszukiwarek internetowych
    • Rodzaje i charakterystyka wyszukiwarek
    • Wyszukiwarka Google
    • Wskaźnik Page Rank oraz Index Google
    • Zasada działania algorytmów indeksowania
    • Jak sprawdzić, czy nasza witryna jest zindeksowana?
    • Co wpływa na naszą pozycję?
    • Rejestracja w wyszukiwarkach
    • Rejestracja w katalogach
  3. Praktyczne wykorzystanie mechanizmów wyszukiwania w celu wyróżnienia oferty
    • Terminologia i wzajemne relacje – SEO, SEM
    • SEO – optymalizacja stron www
    • Nieetyczne techniki pozycjonowania
    • SEM – promowanie stron www
    • Narzędzia wspomagające
  4. Pozycjonowanie, a słowa kluczowe
    • Zasady doboru słów kluczowych
    • Analiza trafności słów kluczowych
    • Przegląd narzędzi wspomagających
    • Audyt SEO własnej, firmowej strony internetowej
    • Zasady redagowania tekstów i ofert na potrzeby SEO
    • Tworzenie zaplecza
  5. Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek
    • Strony internetowe zorientowane na dostępność
    • Rola nagłówka, meta tagów i znaczników
    • Pozycjonowanie w systemach CMS
    • Przegląd dodatków SEO
    • Zasady i metody
  6. Narzędzia Google ‐ wprowadzenie
    • AdWords
    • Analytics
    • Narzędzia dla Webmasterów
Metoda szkolenia:

Zajęcia seminaryjno-warsztatowe.

Certyfikat ukończenia szkolenia!