Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Szkolenia - oferta szkoleń indywidualnych, grupowych oraz zamkniętych

SEM – Kampanie reklamowe AdWords

szkolenia informatyczne - szkoleniami.pl
Czas trwania:1 dzień
Wersje:
Kod szkolenia:PSEMAD
Zarezerwuj
Przeznaczenie:

Szkolenie przeznaczonej jest dla wszystkich, którzy chcą wykorzystać narzędzia pozwalające na dotarcie poprzez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych ich ofertą.

Opis:

Podczas szkolenia poznasz możliwości systemu reklamowego GOOGLE ADWORDS, nauczysz się go obsługiwać oraz tworzyć podstawowe rodzaje reklamy. Otrzymasz wszystkie niezbędne informacje pozwalające na samodzielne rozpoczęcie kampanii reklamowej, publikowanie reklam lub optymalizację już istniejących.

Podczas zajęć pokażemy również jak analizować raporty kampanii reklamowych oraz informacje dostępne w GOOGLE ANALYTICS.

Jeśli potrzebujesz poznać system AdWords jeszcze lepiej i wykorzystać jego zaawansowane możliwości zapraszamy na szkolenie SEM – Marketing sprecyzowany i remarketing (AdWords Pro) – program zajęć już wkrótce.

Tematyka zajęć:
  1. Kampanie reklamowe
    • Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach
    • Przegląd narzędzi reklamy w Internecie
    • Wpływ kampanii reklamowych na pozycjonowanie strony
  2. Reklama Google AdWords
    • GOOGLE ADS (ADWORDS) – funkcje, zalety, możliwości
    • GOOGLE ADS (ADWORDS) EXPRESS – nie masz czasu na zarządzanie reklamami, to narzędzie jest właśnie dla Ciebie
    • Wprowadzenie do systemu
  3. Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
    • Wyznaczanie celów
    • Prawidłowa struktura konta (kampanie, grupy, słowa kluczowe, reklamy)
    • Konfiguracja kampanii reklamowej (dostępne opcje i możliwości)
    • Przygotowanie słów kluczowych (strategia doboru słów kluczowych, możliwości dopasowania słów)
    • Prawidłowe przygotowanie treści reklamy – copywriting
    • Strona docelowa – czy potrzebna jest unikatowa zawartość?
  4. Śledzenie rezultatów kampanii reklamowych
    • Łączenie kont GOOGLE ANALYTICS i ADWORDS – po co mam to robić i co mi to da?
    • Statystyki i raporty opisujące kampanię
    • Raporty w GOOGLE ADWORDS
    • Raporty w GOOGLE ANALYTICS
    • Pomiar kampanii i śledzenie efektywności za pomocą GOOGLE ANALYTICS
    • O czym informuje Wynik Jakości?
    • Wykorzystanie narzędzi analitycznych w analizie skuteczności reklamy
    • Śledzenie rezultatów – czyli czym jest konwersja?
  5. Optymalizacja kampanii reklamowych
    • Optymalizacja treści reklam oraz słów kluczowych
    • Zwiększenie konwersji i ruchu na stronie
    • Kampanie w sieci wyszukiwania
    • Kampanie w sieci reklamowej Google – inne rodzaje reklamy
    • Wykorzystanie potencjału klientów – REMARKETING
  6. Konkurencja
    • AdKontekst, BusinessClick i inne
    • Spójrzmy co inne systemy reklamowe mają do zaoferowania
Metoda szkolenia:

Zajęcia seminaryjno-warsztatowe.

Certyfikat ukończenia szkolenia!